اخبار سخت افزار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 2194
نویسنده : امیر رضا اکبری

 

اپل ایر پورت جدیدش را روانه بازار کرد

اپل ایر پورت جدیدش را روانه بازار کرد

سوپر کامپکت جدید اپل AirPort Time Capsule فوق العاده شیک و جذاب است که از 802.11ac Wi-Fi پشتیبانی می کند و عملکرد کلی آن سریعتر شده است. برای AirPort Time Capsule سه پورت Lan و یک پورت Wan در نظر گرفته شده است.

آنچه درباره این وسیله نا امیدکننده است نبود پورت USB 2.0است. هر چند به نظر می رسد اپل می خواهد اپل برای ایر پورت های USB 3.0 رادر نظر گرفته باشد. این پورت می تواند به عنوان میزبان یک پرینتر یا یک هارد اکسترنال باشد.

همانند ورژن های قبلی ایر پورت جدید اپل کاملا بسته طراحی شده است و راهی وجود ندارد که بخواهید کیس آن را بگشایید و آن را سرویس نمایید. ولی خوب اگه زیاد کنجکاو بودید می توانید از قسمت پایینی و پایه ایر پورت جدید را بگشایید. این وسیله به بهینه ساز ایرپورت نیاز دارد که اپلیکیشن آن برای دسکتاپ ویندوزی و مک و نسخه موبایلی iOS آن نیز موجود می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید براحتی تنظیمات لازمه را بر روی آن طی چند مرحله  انجام دهید. ایر پورت جدید با درایو 2 گیگ قیمتی معادل 299 دلار و با درایو 3 گیگ قیمتی معدال 399 دلار دارد.
































 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com